18 April


Suttit ute med en bok 2 dagar nu, helt underbart!
Våren är kommen, jag njuter i fulla drag...

 med en kaffe i solen!

---------------------------
efter BB och kvällens dusch efter dagens sol, funderar jag på att gästa sängen med en bok...
Önskar mina hjärtan en god natt ♥
----------------------------

♥går och lägger mig med en mysig och varm känsla i kroppen.
 Kärlek på film är som bäst när den är besvarad, såsom i verkliga livet.
 Fast i mitt liv och i mitt hjärta finns den dock lika obesvarad likt en vissen blomma.
 Jag vill tro att den en dag ska finna mig.
Att Han en dag ska se mig och förstå att jag är någon att älska.
Mitt hjärta, min stjäl väntar bara på att få ge den till den man som mitt hjärta slår så otroligt ärligt och mycket för♥
-----------------------------------------

Dessa rader skrev jag sent i lördags kväll.
Kände nu för att få ut dom i bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0