15 Oktober



Hej bloggen och läsare!
Jag lever än, har bara kännt att jag inte orkat skriva.
Skulle ändå inte blivit några roliga inlägg för er att läsa.

Men nu har jag både något roligt och mindre skojigt att berätta så dax att passa på!

Jag färgade håret svart igår, jag har inte gjort det på ett bra tag då jag fick en jävulsk klåda och blåsor i hårbotten sist jag gjorde det. Jag har otroligt ledsen över detta efter som jag själv känner att svart liksom "min" färg så att säga. Har därför rådfrågat med frisörer flera gånger om.. Alltid samma svar: Det är säkert Ammoniak du är allargisk mot, prova utan. Tillslut gjorde jag det, igår! Gjorde till med testet med att ta lite färg bakom örat och invänta någon form av reakton... det gick bra, kände ingenting. så i med resten i håret... Åh så fint det blev! Första timmen gick bra, andra ochså. Sedan det kliade lite, inbilning tänkte jag...sovnade. Vaknde imorse med, klåda! kände med än gång, det här är inte bra. Har nu salva från apoteket, lindrar och det är så skönt!

Men hur mycket jag än vill och verkligen älskar mitt svarta hår kommer detta bli sista gången jag eller någon annan ser det.



För övrigt var gårdagen en grymt bra dag!
Träffade en gammal vän, vi har inte setts på över 10 år, så det var verkligen ett kärt återseende.
Skrattade så jag grät! Länge sedan jag skrattade så mycket och hjärtligt!♥
Härlig och glad känsla! :-)

  


Kommentarer
Postat av: Johanna Viksell

Åh vad jobbigt, men du är fin i din egna hårfärg också :) kram

2010-10-18 @ 09:07:47
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: sofiiia

usch då. :(

men du får väl skaffa en svart peruk. :) <3

kram

2010-10-19 @ 21:02:40
URL: http://thesofiiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0