21 Maj

Big bad blogger, i know!
Men det har inte gjort något spec sådär precis!
Mest njutit av solen när den tittat fram.
Hade en öldrickar kväll med broder och Sara för ett tag sedan!
Den är inte att förgömma,.
Vi hade mkt trevligt!
Jag är, som jag sagt så många gånger förr.
En riktigt sommar människa!
Har varit på favohaket och fördrivit nån timme, det är trevligt och jag trivs!
Ja okej, personalen ser väldigt trevlig ut oxå. En av grabsen är en typisk "Zandra kille" dessutom! Så ja, det kan ju vara en liten bidragade osak oxå, men alltså, inte vet jag^^ haha! ;-) Jag betraktas numera som stammis i hans ögon! Som sagt, jag är där en del. ;-)

Imorgon ska mamma och jag ut till mormor & morfar & sova kvar.
Års premiär!
Så himla mysigt!
Nu längtar jag!♥

Har haft dubbelgång idag. Sommarvik.
Känndes bra, hoppas det fortsätter så!

Puss för nu!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag längtar också! <3 Puck

2010-05-22 @ 08:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0