26 Mars


Har haft en supermysig
kväll med M&M :)
Fina, fina dom som sagt!

Moster Anette och kusin Emilia, såg inte era komentarer förs nu...
Men jag sa det faktiskt det till dom, att jag är så glad att jag har som, att de alltid finns där och att jag var säker på att jag kunde tala för alla när jag sa det!
De värmde sa dom, det är precis så de vill att vi ska känna. De älskar oss alla så mycket!

--------------------------------------------

satte just en lakrisskalle i halsen (den mindre sorten) åkte bara rätt ner.... fyfan... kunde gått riktigt illa...!

Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hjärtligt tack för en trevlig kväll!

Och tack för många fina ord

från alla!!

2010-03-27 @ 22:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0