10 Mars



Har ni tänkt på hur snabbt humöret kan svänga ibland?
Innan idag var jag glad.
Sen tänkte jag, shit, mitt liv står still!
Folk, iaf en del har lyckan att få ett jobb.. förlovar sig och skaffar barn och är lyckliga!
Vad av detta finns i mitt liv?
INGENTING!
Inte ens en pojkvän!
Nu menar absolut inte att en pojkvän är allt man behöver i livet för att vara lycklig och må bra.
Vad jag menar är bara att det handlar om en annan del av kärlek, en kärlek som varken vänner eller familj kan ge!
Och nej det är inte enbart sex jag tänker på!
Hade det varit så hade jag ju kunna gått ut och satt på vem helst så hade tomheten inom mig varit fylld, och saknaden varit ur världen!
Men det är inte så jag vill ha det!
Jag vill ha någon att dela livet med.
Det roliga, det tråkiga, ja vad nu livets karusell har att ge!
Förstår ni?
När blir det min tur?
________________________________________________________________

Dessa två gullungar blir 8 Månader idag!
Tiden går så galet fort!

 
Älvin och Vilda - bilderna är lånade från min fina vän Zaras blogg!
www.zara82.blogg.se heter den, kika in och hälsa på vet jag!

______________________________________________________________________________

Har precis pratat med chafen för bussbolaget, som bad så hemst mkt om ursäkt.... och det känndes att hon verkligen var ledsen för att detta hänt och ville att jag skulle höra av mig med en gång om jag upplevde liknade igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0