14 Juni

Mormor och alla andra, jag är här.
Bara tappat fokus, om jag skiver i bloggen kommer det för det mesta stå tråkigheter.
Jag väljer därför för både min och eran skull att avstå.
Förlåt att jag är kass på att höra av mig.

Någon jag har tyckt om så länge jag kan minnas (iaf sen jag var 16) är sjuk.
Det är vad jag kan säga.
Snart åker jag till K-stad, visst längtar men dubbla känslor fyller mitt hjärta som det är nu.


Livet är orättvist.

Min helg då, för att prata om annat.
Den bestod mest av film.
Micke och sara kom vid 23-tiden i lördags och snackade lite skit.
Det var trevligt. De stannade över natten och sov på soffan.

Nu ska jag snart bege mig till Ica och handla till möte imorgon.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0