14 Januari

Nyligen hemkommen från födelsedagsfika.
ÄLSKADE MORFAR fyller 75 idag!
BÄSTA, FINASTE MORFAR! ♥

Nästan alla kom då jag skulle åka, så kan det gå.
Men moster Harriet med och kusiner kom lite tidigare så vi hann umgås ett tag iaf.
Ja, Mormor och Morfar oxå givetvis! ;-)
Mor, Bror och Sara hann jag kanske se en kvart.
Moster Anette och kusin Anders med fam mötte jag i dörren :(
Men aja, går fler tåg! :)


Morfar Olle med sitt barnbarnsbarn william, söt bild. Visst? :)

Grattis Morfar, jag älskar dig!!
__________________________________________

Jag hade brått när jag skulle med taxin.
Tror en bekant gick förbi just då.
Vi såg på varann och hejade men hann inte stanna och fråga!
Får skriva och på FB och kolla...
Vi har inte setts på flera år, så känns aningen otrevligt annars!
Han får ju inte tro det, att jag är otrevlig alltså!
________________________________________

Matdax!
TJAO!


Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Tack för i dag

För blommor,present, gratulationer, fin bild

och sist men inte minst trevligt

sällskap. Kram

2010-01-14 @ 22:21:11
Postat av: Linda

Hälsa Grattis från mig med =) Kramar/L

2010-01-15 @ 13:21:56
URL: http://lindas-nya.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0