5 Januari


I förra inlägget missade jag S't i Människa, sorry för det!

Mormor, tv finns väntar på leverans från lärkan ;)

Ungefär vid 18 tiden ikväll blev jag spontant hem bjuden Till min vän och goda granne på lite vin och smörgåstårta...

Tele ringer "hej! Såg på facebook att du är sugen på vin! Ehm ja..? Kom över jag har en dunk!"

Sagt och gjort, det blev en riktigt trevlig tisdagskväll!

Tack K (som fyller år den 5e) jag bjuder igen, På Lördag! :)

Nu är jag hemma igen... dricker en Miller, sen blir det sängen... önskar er en fin onsdag!

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Trevligt att bli bjuden så där bara.

Skönt med bra grannar.

En mysig onsdag önskas dej också.

Inte synd om dej alls,då sover du

snart bättre när tv är på väg.

Kramar.

2010-01-06 @ 01:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0