1 Januari


Hann aldrig blogga igår.

Hoppas ni hade ett fint slut och en fatastisk början på 2010!
Det hade jag! :-)
Dagen idag har varit en riktig bakis/mysdag!
07:45 Låg jag till sängs och steg upp ca 15:30.
Eller, steg upp och steg upp.
Tog mitt täcke och min kudde och kröp ner i soffan.
Riktigt mysigt!
Inför det nya året önskar jag självklart att alla jag håller av på ett eller annat sätt får vara friska och lyckliga!
Det önskar jag givetvis för min egen del också såklart.
Lite kärlek på det vore inte så fel det heller. ;-)
Känner mig värd det!♥
Bilder från jul och nyår kommer.

Puss i kärlek, god hälsa och lycka! 


Kommentarer
Postat av: becca

<3

2010-01-01 @ 22:48:05
Postat av: Mormor och Morfar

Bra! Låter som du haft

det härligt. God fortsättning.

2010-01-02 @ 12:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0