15, 16, 17 Februari


15

Dagen har bjudigt på

En shoppingrunda på staden, kitty tofflor och en "Iam so blogging this" tröja och en mascara.
Från hm, cubus och, håll i dig mamma... domus! Träffade Åsa på hm, vi bestämde oss för att ta en fika någon dag!





Kvällen har bjudigt på

Kebab
Innebandy tränning
Spårlöst



16




Lunchat med finaste Vero. Härligt med lite tjejsnack och skratt!
Tog en sväng till partaj och hm (såklart) inhandlade en sött nattlinne som jag haft ögonen på sen innan jag åkte ner, den ni!
Lite senare kom krille förbi med lite öl, och vin. Bra fylla där! Haha..

17

Vad dagen bjuder får vi se, pyssling och cynthis kommer snart.

Kanske blir en tur till Bozz, får se som sagt. Snön är inte min bästa vän.

--- blev ingen date med bozzen..
Grabbarna kollade på hocky och jag drack öl ;)

Hoppas ni har det fint där hemma i onebaying.. jag har det topp här och längtar inte hem!


Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Nog kommer du väl hem nån gång?

Härliga tofflor.

Kramar.

2010-02-20 @ 22:32:24
Postat av: Annika

Åh de där tofflorna har jag också. De är superfina & jättesköna såhär i vinterkylan! =)



2010-02-22 @ 20:42:52
URL: http://paintpastelprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0