25 Augusti


Hallå igen bloggen och alla fina läsare! (hur många ni nu är) Ni kan väl lämna en liten rad bland komentarerna så jag vet? :)

Vilken dag jag hade igår! Var verkligen tröttare än tröttast! Gick och la mig sent i måndags trots att det inte var min tanke från början (eftersom jag skulle upp kl 8 igår) Men som vi alla vet så blir det sällan som tänkt sig... Det var väldigt många som ville ha mitt sällskap i Måndags kväll förstår ni, msn och facebook gick varrm. Jag hade mycket trevligt iaf, Antar att det är som "mössan" sa, sova är överskattat. Ibland iaf :P så jag kunde ta att jag var lite trött igår. Fast än att jag fick besök igår fm. Personen som kom på besök var iaf trött också efter att ha sovit ännu mindre än jag, ja ingenting faktiskt. Var antagligen ännu tröttare än mig. Jag fick mig i alla fall 2 timmar sömn... ;-) Det var i vilket fall som, trevligt att återse P igen även om känslorna inte är vad dom har varit, så vet jag att jag har en fin vän i P! Tack föresten för hjäpen med virus programet. Väldigt snällt av dig P :)

Jag var väldigt seg igår som sagt, Jag sov väldigt gott då på natten sen vill jag lova!

Åh just ja, i tisdags morse innan jag sov mina två timmar, motog jag ett mms på en bar Bringa! (lugn mamma, jag känner personen i fråga) Jag fick mig ett gott skratt och lusten att drömma om nakna män! ;-) hahaha....

Tjing mina fina!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag måste ju få veta vems bringa det var :)

Skönt det där med P.

Puck <3

2010-08-25 @ 20:21:30
Postat av: Johanna Viksell

Jag läser ju din blogg, men det visste du nog redan ;)

2010-08-25 @ 21:49:22
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Zara

Vem jag är hoppas jag du redan vet ;)

2010-08-27 @ 14:32:35
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0