20 Augusti


Godafton sötnosar!
Hur har ni det?

Jag har själv haft en mycket trevlig eftermiddag. Min fina, Fialialuss kom på besök!
Mycket trevligt som sagt. Och tiden, ja den bara flög iväg. (som vanligt med andra ord) Men härligt är det!
Efter det fina besöket dragit sig hem åt jag en bit. Tog mig sedan en promenix. Det var skönt att komma ut en stund faktiskt! Kvällen blir lugn, blir att kika på lite film hade gärna tagit mig ett glas vin också, galet sugen på ett just nu! Men då jag inte har något så kan det ju bli en aning svårt. Eller vad tror ni?  :-P

Det är minsann inte lätt att vara liten.. haha :-P

Tack Lilla Lussis för goda fikan och sällsis i eftermiddags!

Det var allt för nu. Tjing, tjing mina vänner! ♥


Kommentarer
Postat av: Fia

Tack själv min fina! Love u. <3

2010-08-20 @ 22:57:51
URL: http://vivaladivasblog.blogspot.com/
Postat av: Mormor

Önskar dej en bra helg ändå!

Torrt inombords

blött

ute.

Kram!

2010-08-21 @ 18:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0