19 Augusti

Mamma ringde: Är du hemma? Ja..
Bra då kommer jag förbi en snabbis! När hon kom var morfar med.
Med en kasse i handen  säger han: Nu är det jul...eh... lite tidigt va sa jag..? Morfar bara nickar och ler som bara han kan...vad jag inte riktigt kopplar är att kassen han håller i är till mig! En dator säger han...Vaaaa? nej?? Men det var sant, en helt ny dator med nät och allt! Bästa klappen ever!
Finaste M&M Jag kan aldrig tacka er nog för allt ni gör, att ni alltid finns och alltid förstår! TACK ÄLSKAR ER
<3 <3 <3!
Internet världen, bloggen, vänner... Zandra is back!

Kommentarer
Postat av: M&M

Lycka till!!

Kramar.

2010-08-19 @ 20:02:26
Postat av: Anette(moster) med familj

Vi tycker att du är värd en

dator. kul att du är tillbaka

i bloggvärlden.

2010-08-22 @ 16:02:22
Postat av: Anette(moster) med familj

Vi tycker att du är värd en

dator. kul att du är tillbaka

i bloggvärlden.

2010-08-22 @ 16:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0