13 April


Hallå i stugorna!
Har tagit en oplanerad bloggpaus, vet inte varför bara blev.
Så vad har hänt sedan sist?

Våren är kommen och det känns fantastiskt! Äntligen :)
Har premiär sutit ute på min balkong idag med en bok och njutit av solen! Det är verkligen ett tecken för mig! Underbart!
Bästaste Fialialuss och hennes följeslagare L var har på våfflor och kaffe i helgen, massa trevligt! och enligt mina gäster blev dom super goda, trots den trista färgen. Ja, våfflorna alltså! :P Senare kom mor över på middag oxå.
Hon blev kvar över natten. Super mys var det, en Mor&dotter stund var välbehövlig!♥

Mer då? Jo, min Fialialuss ska hjälpa mig att bygga om bloggen. Nice med lite nytt när våren är kommen!
Så otroligt mycket glada och härliga känslor man får!

Man blir kanske som fångad i en sommarvind!



Nu dax att laga "pitt i anna" Tjing!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Mycket söt tjej!!

Våfflorna blir nog mörkare

när du använt järnet

några gånger.

kram

2010-04-15 @ 11:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0