14 September



Riverside - spin off-serien på Andra Avenyn.
Har kollat avsnitten på webben nu.

Vad Tycker Jag?
Ja vad ska man säga, om den är så bra vet jag inte.
Men jag känner mig själv så pass mycket att jag vet att jag kommer titta på den ändå. :)
Men eftersom den visas endast på Webben, blir det säkerligen inte av varje dag.
Fast det är sånt här som är "bra att ha" när man inte har nåt att göra, som idag!
Avsnitten är ju mellan 4 till 7 min så jag tycker iaf det är bättre att se några åt gången,
Men det är jag det, andra tittar kanske varje dag. Det är ju upp till var och en! :)

Och mormor, jag har kommit på det!
Lottas andra syster i avenyn heter Annika. :)

Tack för nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0