13 September


Herre min gud vad denna helg varit slapp!
Å resten av denna söndag lär fortsätta i den andan. :P
Känns som mycket tid kommer tillbringas framför tv:en. Men det är okej med sånna dagar ibland tycker jag. :)
Ikväll är 2 avsnittet av Ensam mamma söker. Jag tycker egentligen inte att det är så bra. Men det är ett sånt program man kikar på ändå. och efter det börjar, Kommissarien och havet som är en ny serie på fyran.baserade på böker av Mari Jungstedt. Jag hoppas och tror att det kommer bli bra, det är iaf många bra skådisar med. Bland annat min favorit Ola Rapace. Men om han nu är med i denna timme idag återstår att se.

Ha en bra söndag!

Kommissarien och havet är bra hittills, men ingen Ola har visats sig än :( :P
I pausen ska jag borsta tänder och hoppa i säng. Trött som ett as.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0