25 Oktober


Vilken fest det blev!
Tack alla vänner!
Hade verkligen superkul och kändes som alla trivdes!

Tack för presenter!

Idag mår jag bra faktiskt, seg som få bara.
Men Annars så!!

----------------------------------------------------------------------

Min älskade Mormor ligger på sjukhus.
Men hon kommer bli bra, drar en suck av lättnad.
När morfar ringde igår slog hjärtat några extra slag.
Ni som läser min blogg har nog redan förstått att mormor och morfar står mig väldigt nära.
De är två väldigt viktiga personer i mitt liv.
Jag älskar dem mer än ord kan säga.. jag kan inte se mig i ett liv utan dem!
De finns alltid vid min sida!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hjärtat stannade för ett ögonblick. Vad är det som händer? Jag har inte fått höra något alls.



Någon minut senare: Nu är jag med. Pratar med mor min.

2009-10-26 @ 00:57:41
URL: http://angelicamagdalena.blogg.se/
Postat av: cissi

hej!oj oj men skönt att hon blir bättre iallafall, sätt upp bilder från festen och lägenheten så att man får se hur din lägenhet ser ut..

ha en bra måndag, kram

2009-10-26 @ 10:21:25
URL: http://www.metrobloggen.se/pinkpearl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0