8 November



Lasse Lindh - The Stuff
when a man loves a woman, he gets to her
into her and onto her
when a man loves a woman, he knows just what to do
when a man loves a woman, he treats her good
he touches her and tells her things
when a man loves a woman, he knows just what to do

give me the loving, give me the feeling
give me the touch
give me the movement, give me the sorrow
give me the stuff

when a man loves a woman, he breaks her down
he steals her lust
when a man loves a woman, he knows just what to do
when a man loves a woman, he beats her up
abuses her and calls her things
when a man loves a woman, he knows just what to do

give me the loving, give me the feeling
give me the touch
give me the movement, give me the sorrow
give me the stuff

give me the loving, give me the feeling
give me the touch
give me the movement, give me the sorrow
give me the stuff

----
Lasse Lindh - The Stuff
(Svenska)

När en man älskar en kvinna, får han till henne, till henne och på hennes 
När en man älskar en kvinna, han vet precis vad de ska göra 
När en man älskar en kvinna, han behandlar henne bra, han berätta saker för henne och köpa hennes saker 
När en man älskar en kvinna, han vet precis vad de ska göra 

Ge mig kärlek, ge mig en känsla, ge mig beröring 
Ge mig rörelsen, ge mig den sorg, ge mig grejer 

lust När en man älskar en kvinna, bär han henne han bryter hennes hjärta och stjäl hennes lust 
När en man älskar en kvinna, han vet precis vad de ska göra 
När en man älskar en kvinna, slår han henne, missbruk henne och kallar henne saker
När en man älskar en kvinna, han vet precis vad de ska göra 

Ge mig kärlek, ge mig en känsla, ge mig beröring 
Ge mig rörelsen, ge mig den sorg, ge mig grejer 
Ge mig kärlek, ge mig en känsla, ge mig beröring
Ge mig rörelsen, ge mig den sorg, ge mig grejer 

Ge mig kärlek, ge mig en känsla, ge mig beröring 
Ge mig rörelsen, ge mig den sorg, ge mig grejer 
Ge mig kärlek, ge mig en känsla, ge mig beröring 
Ge mig rörelsen, ge mig den sorg, ge mig grejer


(hom, rader fattas i texten, hmm ni förstår säkert ändå)

Lasse i natten och Micke han, ja han är NÖJD :)
Kan la knappast bli bättre!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0