26 November


Jo, jag lever!
Förstår om ni börjar undra.

Nätet krånglar för mig där hemma, därav mitt blogguppehåll.
Men ni som har mig som vän på FB kan läsa det där.

Nu sitter jag i mitt barndomshem och bloggar!
Jag saknar verkligen att blogga, säkert bara för jag vet att jag INTE kan!
Känns som jag varit utan nät i evigheter!

Är väl snart dax för mig att bege mig hem till mig igen!

Tack kära bror för hjälpen!
Kan jag gälpa dig nån gång, säg bara till!

Tack för du finns, är så glad för det!
Jag älskar dig!

................................................................

Det var nog allt för nu!
Skiver när jag har möjlighet...
Kram tills dess!
------------------------------------
Ja hörreni, ett nytt livstecken redan nu!
"funkar ditt nät nu?"
så stod det i ett mess nyss!
Å se, det gjorde det!
I min tråkiga vardag är lyckan just nu alldeles total, för tro mig den är ännu tråkigare!
----------------------------------------------
:)
.........................................................................


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej på dej lilla stumpan!

Låter i din blogg som att du är uttråkad

just nu.

Vad ska vi göra för att ändra på det?

Grått och trist är det.

Vi håller på pyntar till advent.

Vad ska du göra i helgen?

Önskar dej allt gott! Kram.

2009-11-27 @ 11:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0