29 Maj


När ord inte räcker till.

Alla har vi nog någon gång känt att vi har någon eller några i våran närhet, som vi älskar så gränslöst mycket att orden inte räcker till. Min Mormor & Morfar är dessa "Några" i Min närhet. De har allid funnits och kommer alltid att finnas för mig oavsett vad. De har alltid gett mig så otroligt mycket kärlek o omtanke, jaa faktiskt mer än jag någonsin trott att man kan ge. Och Jag älskar dom av hela mitt hjärta.. jag är såå lyckligt lottad!

Mina ord som beskiver detta, allt jag känner för dom, hur mycket jag älskar dom. Ja, dom orden är slut för lääänge sedan. Så i ett tappert försök att visa och förklara detta, överlämnade jag här om dagen ett varsitt smycke med texten "EN ÄLSKAD MORMOR/MORFAR" på till dom.. så glada de blev! Så glada,  att de oxå tappade orden för en stund...



Foto och tillverkning:
Zara K

Postat av: Mormor och Morfar

Zandra!
Hjärtligt tack för de underbara smycken
du köpt till oss. Gissa om det värmde
våra hjärtan. Roligt att det var"din"
Zara som tillverkat dom.Hälsa henne
och fam så gott.
Olle törs inte sätta den på nyckel-
knippan. Så jag ska köpa honom en penna
där den passar. Han löser ju kryss varje dag.
DE varmaste kramar.

2009-05-29 @ 13:36:53

Zara är en go vän till mig, därav skrevs "din" Zara.
(För er som undrar) :)

Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Tack Zandra för alla vackra ord.

Älskar dej!

2009-05-30 @ 21:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0