Utmärkelse!

Jag har fått en utmärkelse av min goa vän Fia! Blev riktigt glad, det behöver jag nu. Tack snälla, rara du. :)

TACK!



Fia gav ut 10 st. Jag gör en top3.

Givetvis får
Fia en utmärkelse tillbaka. I hennes blogg kan du läsa om allt möjligt. Den är ganska ofta under "ombyggnad" alltid lika snygg den blir. :) Där du kan läsa om "divans" glada och fantastiska liv.

Zara Även hon får en, min fina vän. I hennes blogg kan du läsa om livet som mamma, artist och mycket, mycket annat. ( hon gör bland annat fantastiska smycken! Du finner endel av dem under kategorin "By ZARA")

Daniel Är en härlig påg som verkar ha hjärtat på rätta stället. Han älskar glitter och glamor, han skriver ofta goda ord om sin käre mors mor! :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

åååååh vad gulligt snäll du e!



Jag niger, tackar å bockar. Om du nångång kommer till Finland så bjuder jag dej på kaffe å dopp!

2009-03-17 @ 14:58:04
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0