Tajm för glass!


Var till ICA en sväng idag. Blev lite sugen på glass, så jag köpte mig en.
I GB-BOXEN hittade jag denna. En BEN&JERRY'S. Den tar jag tänkte jag, alltid kul att testa en nyhet oxå!
Gick till kassan för att betala. Trodde först inte jag hade hört rätt. 25 spänn kostade glassfan!


Nog för att den var riktigt god och att B&J's glass är dyrare över lag.. men endå, 25 spänn för denna "runda kaka"?
Man behövde ju iofs inte äta upp hela för att tycka att det räckte.
Men det kändes allt som ett litet rån minsann!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hej SötZandra!

Jodå, det är väl sådär. Lite sjuk, men inte så mycket längre :) Hur är det själv?

Saknar dig också!!! Kramar!!

2009-03-17 @ 20:39:18
URL: http://angelicamagdalena.blogg.se/
Postat av: Magdalena

juste... jag såg glassen igår och jag fick samma reaktion som dig. Plus att vi även studerade priserna på alla andra glassar och konstaterade att de bara blir dyrare och dyrare.

Kram igen!

2009-03-17 @ 20:40:19
URL: http://angelicamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0