Söndag


Så var det söndag igen. Fattar inte att det går så fort. Men det är bra. Våren och sommaren kommer infinna sig snabbare då. :) Längtar så mycket till sommaren och Kristianstad nu, fast givetvis längtar jag allra mest tills jag bor där nere på heltid igen. Herregud ja, då blir GRAND osäkert igen. Hahaha. :) enda minus med det stället är golvet, med tanke på allt krossat glas som blir, undrar hur de tänkte, de som bestämde viket golv det skulle va där inne? Punktering är inte det roligaste att få precis. Därför besöker jag bara GRAND de gånger när Emil har gig där. :)

Vilka minnes bilder som poppar upp nu ska jag säga. Det va tider det! :)

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Ikväll blir en slappis kväll. Funderar på att gosa ner mig under täcket och kika på Beck i sängen faktiskt.
Kan vara skönt. Fast hela helgen har varit slapp iofs... men men man har sina perioder. På topp, det kan man ju faktiskt inte alltid vara...

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Puss i massa//Zandra

18.10
Jahopp!
Där fick man så man teg.
Det där om vår.
Nu snöar det i Enköping igen. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0