Inför melodifestivalen


Jag gjorde just en Quiz på Facebook: Hur stort melodifestivalenfreak är du?
Jag har inte så stor koll tycker jag själv. Och eftersom det snart är final så tänkte jag att jag skulle bjuda på hur kass jag faktiskt är. Så blev inte fallet, det visade sig att jag har sten koll!

" Your Result: Christer Björkman

Det du inte vet om Melodifestivalen är inte värt att veta 
 Visste du mer så vore du Christer Björkman.
 Du följer slaviskt allt som gäller Melodifestivalen.
 Mitt tips är att tippa på Unibet eftersom du är så väl insatt.
"

Den ni!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Gratulerar!!!!

2009-03-13 @ 22:08:56
Postat av: Karin Donnér

Jag läser din blogg väldigt ofta, iaf varannan dag.. Är väldigt dålig på att lägga in komentarer dock.. Ville bara att du skulle veta att du har en flitig läsare där ute... Hoppas allt är bra med er alla...

KRAM

2009-03-16 @ 18:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0