Det där med att få rätsida på livet...


Jag undrar jag, ska jag få det nångång innan jag dör?
Jag vet det fan alltså. okej det där var kanske lite hårt, MEN jag känner mig inte alls på rätt sida av vägen för tillfället.
Allt går emot, min resa ner till kristianstad i sommar står på spel dessutom. Och jag pallar inte med att den inte blir av, jag gör helt enkelt inte det. Men hittar vi inte någon stans att  bo på snart, ja...då kan det sluta så..  jag känner mig så hjälplös jag kan inte göra mer än jag gjort för att lösa det problemet som är. Det har jag dessutom fått gjort alldeles på egen hand, trots att jag har frågat om hjälp, för att det ska gå och lösa på ett kanske lite smidigare sätt. Men inte då. ingen hjälp kan jag få, även fast det inte är jag som ser problemet, eller, jag kan se problemet, jag kan förstå till viss del. Men jag undrar vekligen om de förstår mig? De påstås i allafall att det gör det. Men jag undrar jag. Det känns iallafall inte som att de som bestämmer i slutänden förstår det. Min fråga är då? Varför kan vi inte mötas på halva vägen? Hjälpas åt så det blir så bra som möjligt för alla. Istället för att bara säga vi kan inget göra, men löser det sig inte så kan du ju inte åka...o det är ju tråkigt...NÄHA, MENAR NI DET?? ÅH fan va arg jag blir! Rätten till ett självständigt liv? Jo hej ni!!

_____________________________________________________________________________________


Förut idag hade jag ställt in mig mentalt på en grej.

Den grejen blev aldrig av, luften gick ur mig totalt!

Lägga mig ner och gråta, säger en del av mig. andra delen säger åt mig att vara stark.

Vilket jag oftast lyckas med. Jag gråter ibland, men dock när ingen ser.

För jag måste vara stark.

Jag gråter när ingen ser.

Och ler när folk ser på.
Jag måste vara STARK!
_____________________________________________________________________________________

Nu har jag fått ur mig lite, känns skönt!
Så nu tänkte jag, efter allt detta depp bjuda på lite bilder som är av det glada slaget, minst sagt!
______________________________________________________________________________________












En bild säger mer än tusen ord..........................


Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Riktiga kalasbilder.



Finns inget som säger

att man inte får gråta.

Kramar!

2009-03-10 @ 23:14:14
Postat av: Joss

Hej Zandra!

Brukar smyga in på din blogg. Du verkar vara en trevlig tjej. Får man lov att fråga om du ska ha assistanshjälp när du flyttat? Lite nyfiken jobbar som ass i Kristianstad. Ha det fint!! Hoppas allt löser sig snart! =)

2009-03-11 @ 21:47:25
Postat av: Zandra

Hej Joss!

Vad trevligt att du hittat hit. :)

Japp när jag väl flyttar till k-stad förgått så ska jag även då ha asshjälp! Men det kommer nog ta ett tag. Men håll ögon öppna, kanske du en dag kan börja söka. Tack för visat intresse! :)

2009-03-11 @ 22:15:07
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0