31 Mars


Hej!


Vet ni vad jag kom på igår när jag skulle gå till sängs?
Min blogg har fyllt 2 år nu i Mars månad!
2007-03-19 @ 17:30:14 för att vara exat på dagen!

Så Grattis i efterskott .blogg.se!
Både på 2 och 1 årsdagen, eftersom jag inte kom ihåg att skriva om den heller.
Skäms på mig! :P

Ja tänk att man har bloggat i lite mer än 2 år nu. :)
Jag ångrar absolut inte att jag började. Tvärtom!
Så jag skulle bli grymt ledsen om denna blogg bara försvann en dag!

Undrar om det är flera som läser än dem som kommenterar?
Ni som läser min blogg kanske har lust att kommentera och berätta?

På 2års dagen i efterskott och allt!

Kraaaaam PERMO - ZANDRA

Kommentarer
Postat av: Mormor

Gratulerar till både

ett och två år.

Kram.

2009-03-31 @ 20:14:51
Postat av: Mamma

Du säger med ett leende att din blogg är min bibel. Det är alldeles riktigt. :)

Tittar in varje gång jag sätter mig vid datorn.

Puss

2009-04-01 @ 08:53:53
Postat av: Birgitta

Grattis på tvåårsdagen!

Jag läser din blogg regelbundet för jag tycker du är så inspirerande. Men jag kommenterar inte så ofta..... Skulle tro att många gör som jag och då har du fler läsare än vad du kan ana :) :)

Hälsningar Birgitta

2009-04-01 @ 18:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0