8 Juni


Då ska man snart bege sig iväg och äta en bit med lite nära och kära.
Ska bli trevligt. Men annars är idag ingen bra dag. Den 8 Juni är den dagen jag tog studenten (viket var underbart)
Men det är oxå den dagen jag blev arbetslös och har nu varit det i två år.
Blir galen av att bara gå hemma, kan säga att jag avundas de som har ett jobb att gå till om dagarna.


(För jag har tagit studenten..)

So long!

20:21

Maten vi ät var god!
Trevligt att hitta på nåt sånt på en måndag oxå.
Tack för gött sällskap gänget! :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tack själv för trevligt sällskap.

Hoppas att "flunsan" är på väg bort.

Önskar att det dyker upp ett jobb

till dej.

Fina bilder!

Vart har sommaren tagit vägen?

Kram.

2009-06-09 @ 11:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0