4 Juni


Regnet det bara öser ner...
(Sjung med gott folk, sjung med!)
Och Bror och hans Sara åkte som sagt, i morse..så jäkla orättvist alltså!
Tänk er...sol, bad och värme! Hoppas det regnar på dom oxå.. (fast bara lite grann)

För övrigt mår jag ganska okej idag. Så håller det i sig ska jag nog klara av att vara trevlig imorgon.. ja inte för att jag inte brukar göra det. Men ja, ni förstår nog hur jag menar??! :)

Tycker det känns som fredag idag. Men icke då, fortsatt trevlig torsdags...kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Skönt och höra att du mår bättre.

Önskar dej en god natt. Ses i morgon.

KRAAAAAM.

2009-06-04 @ 22:55:22
Postat av: Johanna

Va bra att du mår bättre :) Vi ses i morgon kram kram

2009-06-04 @ 23:44:02
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Daniel

Skönt att du mår bättre



- Njut nu av helgen!!

2009-06-05 @ 11:29:35
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0