6 Juli

Hej alla!

Här är allt topp,topp!

Dagarna är fulla, men jag mår bra!

Noice, Forever Och Scotts (Slog mig igår, att sångaren är bra snygg ;-) och trevlig verkar han med.. alltid ett plus.
Idag Så väntar  superstar, Ska bli skoj att se Emil igen..blir alldeles för sällan..men nu tar vi igen det hela veckan :)
Zara finns i mina tankar hela tiden, Hoppas allt går bra när det väl är dax.. Hoppas jag hinner träffa henne, och de små (om de känner för att titta ut) Innan jag måste fara hem.. :)

I fredags åkte jag och Vero och hälsade på Vår Vän Andreas som nu mera bor i Änglarnas stad..

"Lev livet varje minut, lev livet tills det tar slut"

R.I.P Andreas Tallberg och Annika Lindholm.

Sänder mina tankar till dom och deras familjer!

Nu rinner tårar, måste gå och torka dom..

Trots att jag tänker trots att jag saknar, ska jag göra Mina dagar här till nåt bra..
Det är nog va de vill oxå..

Kommentarer
Postat av: zara

Hej Zandra!



Ja Emil kommer du definitivt träffa. Kanske mig om jag orkar mig in bland allt folk.. tvillingarna missar du nog. Får jag dem nu kommer jag förmodligen ligga ett tag på BB, sedan beger jag mig inte in till stan med dem de första dagarna.. Så dom får du hålla dig till nästa gång :( KRAM!

2009-07-06 @ 12:02:10
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Mormor o Morfar M

Vi önskar dej en fortsatt härlig

tid i K-stad.

Här är helmulet idag, så du vet

då åker koftan på.

Kramar!

2009-07-06 @ 12:18:48
Postat av: Dennis

Ha så roligt

2009-07-06 @ 12:57:17
Postat av: Carina Persson

Hej Zandra!



Vad roligt det var att träffa dig idag!



Många kramar från



Carina

2009-07-06 @ 22:38:10
URL: http://metrobloggen.se/carina6969

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0