28 Juli


Det är Tisdag idag! (som att vi inte viste det redan tänker ni) Jo der vet jag väl, men jag ville bara säga det ändå! :P
Hur mår ni alla? Jag mår fint tycker jag, fast man blir ju äckligt seg av alla dessa omslag som vädret bjuder på.
Så hade helgen nåt spännade att ge?
 Själv så färgade jag håret med Henna. Det gick bra, inga kliande utslag eller blåsor i hårbotten denna gång.
 Skönt!
 Lite trist är det dock att mitt hår brev mer brunt än svart. Men jag ska testa och se om det möjligtvis kan bli lite mer svart efter några gånger iaf.
 (jag hoppas verkligen på det! Jag vill ju så gärna ha tillbaka mitt svarta hår!)
 Efter färgningen var klar så drog vi till Fanna krogen och käkade. (bror hängde på han oxå)
Det var trevligt!
 De va nog va som häde i Lördags. Söndagen och gårdagen var bara slapp.
 Så även denna Tisdag.
Lite skip-bo och yatyz har det spelats med en kopp te eller kaffe till!
Snart dax för middag här i huset nu. Rostbiff, pommes och Bea. Mums!

Hej så länge! :)

Kommentarer
Postat av: Gk_Krill

Här mårs det nog bara finfint, vågar inte känna efter helt. I fredags kväll var jag uppe hos min barndoms vän Rebecca o åt vi snacka lite minnen, sen i lördags skulle jag, Dennis o Ralle ha varit hos Bozz men hon hade blivit sjuk så vi träffades hemma hos Ralle o satt o spelade Xbox. I söndags slappade jag mest.

2009-07-28 @ 20:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0