19 Juli


Så var det Söndag igen. Igår åkte jag och mor ut till älskade mormor och morfar. ♥
När vi kom dit så träffade vi kusin Fia, hon hade sovit där några nätter. Vi fick läsa en berättelse som hon skivit.
Den flickan har fantasi må jag säga, men det har jag ju sagt innan också. Redan mot kvällen började hon fundera över en ny "bok" som hon sa. Hon måste ju nästan skriva så fingrarna glöder, tror ni inte??

Moster Harriet tittade oxå ut mot eftermiddagen. Det blev kvar ett tag så vi åt middag ihop alla 6.
vädret var ju på vår sida också! då är det underbart att vara i Ryssbo! Det är det givetvis annars också..men är det sol kan man vara ute hela tiden. Sola, läsa umgås och bara vara. Börjar det regna eller bli en anning kyligt kan man ändå sitta ute eftersom det finns mimfra värme att ta till och sen finns det tak!

Ja som sagt, i Ryssbo är det underbart! - det blev en trevlig Lördag!

Tack mina nära, jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Mormor o Morfar

Hjärtligt tack själv.

Fin vers.

Ha en bra vecka.

Vi hörs och syns.

Kram.

2009-07-19 @ 21:32:50
Postat av: Mormor o Morfar

Älskar dej också!!!!

2009-07-20 @ 12:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0