Helgen


Zandra (alltså jag) uppdaterar sin blogg nu...




Hela
helgen har varit slapp inte gjort mycket alls.
I Fredags blev det att jag kollade Army wives  och lite Dance på tv. Blondin Bella åkte ur hörde jag.
Resten av kvällen surfade jag typ runt och pratade med vänner på msn samtidigt som jag lyssnade på lite Lasse Lindh.

Igår Lördag så var Tessan här. Vi spelade Yatzy 6 gånger sammanlagt.
Det gick åt skogen varje gång, för oss båda! Jäklans skit spel! Nääädå, vi tycker det är väldigt skoj.. bara att när det går dåligt, då är det ju mindre roligt. :P
Efter det kollade vi en Wallander som visades på tv4+

Idag Söndag blir oxå slapp, nån som vet om det är nåt bra på tv ikväll?

Sen vill jag även i detta inlägg passa på att säga, Grattis Till Mina Vänner i Skåne.

Först Till Rasmus som nyligen blivit Morbror till en liten Alva! :)
Sen Till mina skön - sjungande vänner och deras sessa Ängla som ska bli storasyster.
Dessutom har de nyss fått reda på att de ligger två små troll i Mamma Zaras mage!
Så Emil o Zara blir tre barns, å tvillingföräldrar på samma gång, inte illa det inte!

Är sååå glad för er alla :)

GRATTIS! ♥

Kommentarer
Postat av: Gk_Krill

Va tufft Grattis till Zara, Emil o Engla



:)

2009-01-25 @ 21:18:47
URL: http://gkkrill.blogg.se/
Postat av: Rasmus "bror"

Va tufft Grattis till Zara, Emil o Engla



:)



jas skickade det första men det blev fel som du ser :P

2009-01-25 @ 21:20:21
URL: http://gkkrill.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hehe, ja visst är det :) Emil, Zara och Ängla Tackar säkert när det läser din hälsning!...puss kära du...

2009-01-25 @ 21:49:44
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0