Hej Alla

Här sitter jag och gör ingenting. Har lite funderingar på byta blogg eftersom någon lyckades ta sig in på min mail.
Känns fruktansvärt tråkigt med tanke på så pass länge som jag faktiskt bloggat här, med min fina design och allt! Men man vet ju aldrig....
Det känns för jäkligt att det verkligen finns folk som enbart går in för att förstöra för andra. Var i hundan ligger nöjet i det?

Kanske ska jag göra så här, jag skapar en ny blogg i fall jag en dag inte skulle kunna komma in på den här.
Skriver hit den nya så ni vet var ni hittar mig igen, om den här försvinner. Hur låter det?

Jag hoppas verkligen jag får ha denna bloggen kvar dock. Med min fina desigen som sagt!

Ikväll är det GRAMMIS som gäller, Hålla tummarna och heja på Sarek ska det göras! :)
_________________________________________________________________________
Så var galan över. SAREK fick inget pris. Men Zara (och de andra bandet i oxå säkert) är nog riktigt glada ändå.
Svärfar Kronvall tog ju hem det! :)

ÅRETS DANSBAND/ SLAGHER (hur fan stavas det??!)

LASSE STEFANZ!

GRATTIS! :)
__________________________________________________________________________

har skaffat en blogg i reserv nu på kvällskvisten oxå.
http://permozandra.myblogg.se/
Där hittar ni den!¨
_________________________________________________________________________________

PUSS&KRAM
permozandra.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Lina van der Putten

Men kan du inte bara byta lösenord på denna innan personen i fråga tar sig in på bloggen?

2009-01-07 @ 17:13:31
URL: http://lvdp.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Schlager tror jag det stavas.

Jag tycker också att du ska testa med att byta lösenord innan du byter blogg. Vi märker om det inte är du som skriver sötnos.

All lycka,

Magdalena

2009-01-08 @ 13:39:13
URL: http://angelicamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0