Solens strålar gör en glad


Så var ännu en måndag snart till enda.
Blev ni lika glada som jag idag när ni vaknade och såg att solen sken?
Vi går mot ljusare tider! Vilket iaf jag tycker känns underbart!
Jag blir sååå glad. :) Solen gör mig så mycket piggare och gladare!
Jag tycker att årstiderna bara borde pendla mellan vår och sommar.
För då mår jag som bäst! :)
Fast det är klart, över jul och nyår kan det ju få vara lite snö såklart.
En jul utan snö är ju ingen riktig jul, lika så med nyår.
Men sen kan det gott försvinna tycker jag.
Fy för snö och blask liksom!! :(

Nu får vi hoppas att även morgondagen bjuder oss på lite sol.
tycker inte ni det med? :)

Puss och kram till er från mig.
Vi hörs säkert mer imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Du har så rätt.

Vi slopar vintern

utom mellan 1:a advent

och nyår.

Ser inte ut att bli sol idag.vi får hoppas.

Ha det!

2009-02-03 @ 09:47:04
Postat av: Johanna

Jaaaaa jag vill också ha mer sol!!! Det behöver vi nu så vi kan piggna till lite här i trötta vintersverige...Kram och stort grattis i förskott på din födelsedag i morgon. Hälsa grattis till Micke också :)

2009-02-03 @ 18:55:11
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0