28 December


Men Tja!

Nej det var inte igår jag skrev, i know darlings!
Dagarna bara rusar vidare mot nya och man hinner inte med.
Julen var mysig, och kan ni tänka? Jag hade varit snäll i år med, så jag fick paket i år med även om jag aldrig fick träffa tomten. ;-) Det var svårt att ta sig ut till Ryssbo iår med tanke på vår vita jul...


Bra klappar fick jag, bästa var pengarna till en skånebilj...!
Tack för allt annat fint oxå givetvis, ni är underbara mina nära ♥

Var ut på juledan och hade skoj oxå... :)

See ya!

Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Roligt att du var nöjd med din jul.

Mkt roligt att ha dej här.

Vi har invigt de fina glasen

ikväll.Skålade i vatten för att vi

varit tillsammans i 50 år.

Kramar.

2009-12-28 @ 22:11:50
Postat av: becca

wohoo.. snart ses vi.. skumpa <3

2009-12-29 @ 14:13:20
URL: http://rebeccasegerberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0