17 December

1dag är det 1 vecka kvar till jul!

Galet, tycker tiden går så fasligt fort! Är det ett tecken på att man börjar bli gammal?
Fan jag och bror fyller snart 23 (4 Feb) snart sitter vi med våra barn i soffan och berättar om hur det var när vi var små känns det som ;)

Jag var och hälsade på hos dom på Gluggen igår, sådär en 5 år senare efter man slutat. bättre sent än aldrig sägs det ju iofs ;) Det var sig likt iaf.

Ibörjan på veckan var även min Becca här en snabbis!
Fint att se dig igen och tack för fin precent hjärtat! ♥

Om några timmar styr jag permon mot lärkan!

Puss o hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var så lite gumman. <3

2009-12-17 @ 11:40:07
Postat av: becca

Var så god! =)

2009-12-17 @ 11:41:42
Postat av: Mormor

Ser att du är ute

och luftar dej i kylan.

Och träffat gamla vänner.

Trevligt.

Kramar.

2009-12-17 @ 18:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0