6 Augusti


Hej alla!
Jag vill börja med att säga, JAG MÅR BRA!
Det är faktiskt så att jag mår bättre en på länge!
Jag har verkligen haft fullt upp! Därav ingen blogg tid.
 
Ring dit, visning då, tacka ja så..Möte där,  möte här.
 Allt började i Måndags. Idag har jag nycklarna i min hand!


JAG ÄR MED LÄGENHET!!

Kan knappt tro att det är SANT, MEN DET ÄR JUST DET, SANT!

GAAH, jag vill skrika ut min lycka! ::D

1 Sep Är det sagt (samma dag som världens bästa Ängla fyller 5!) Jag skulle kunnat flytta in redan till helgen om det bara var så, men  det måste ju upp lyftar i lite tak och så.. så jag tog till då. kanske har de kommit en bit på vägen då. fler saker ska givetvis annpassas, som tex kök.. men bara lyften i bad och sovrum är uppe så funkar det ju..
Men vi får se hur långt de kommit då.. kanske inte så kul att bo på en byggplats och bara känna sig i vägen, om det skulle vara så.
Förstår ni hur jag menar? :P

Men det gör mig inget. Jag vet ju att det är mitt nya hem!
Mitt, mitt mitt och BARA MITT!
LYCKA!
GRATTIS TILL MIG!
TACK!

Kommentarer
Postat av: Fia

GRATTIS VÄNNEN!!! :) Jag är sååå glad för din skull... Det blir great sen när det är klart med anpassningen och allt... :) Ha det bäst! Pussiluss

2009-08-06 @ 22:55:31
URL: http://tuffafia.blogg.se/
Postat av: emilia

Grattis kusin, gud vad roligt :)

2009-08-07 @ 09:57:36
URL: http://emiliaviksell.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Stort GRATTIS! ska du flytta till Kristianstad nu?

Hälsningar

2009-08-07 @ 10:02:39
Postat av: Mormor o Morfar

STORT,STORT,GRATTIS!!!

2009-08-07 @ 10:35:07
Postat av: cissi

det är nog lite sent nu men ändå GRATTIS till en eget lya!!

kram

2009-09-15 @ 21:07:14
URL: http://metrobloggen.se/pinkpearl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0