20 Augusti


Ska snart ut i solen.
somnade 03.30-04.00 imorse, vaknade 10.00 och kunde inte somna om!
Så där lagom kul må jag säga. Men vad göre man!?
Tjing!

Tydligen Har jag Hängt ut och gjort bort någon som Jag inte ens skrivit namnet på. Inte ens angett kön på.
Jag får verkligen inte det att gå ihop!

Jag skriver bara om hur JAG känner och tycker, glad som ledsen, arg eller upprörd ja vad det än må vara...
Jag skriver  om Vad JAG vill i MIN blogg!


Anonym om 17 Augusti:
What?!! vaddå påhopp? hur lättprovocerad får man va om man hänger ut någon som att den är helt jävla dum i huvet bara för att den vill vara schysst och vill dela med sig av sina kunskaper? herregud!! påhoppet står ju snarare du för!

har du ens tagit reda på hur X menade eller bara antog du bara rakt av att X ville vara elak? för det låter ju så, som att X, en person som erbjöd sig att dela med sig av sina kunskaper; allstå en person som vill hjälpa nån, är det mest fruktansvärda som finns..?! för nej, självklart inte kan det finnas människor som vill andra väl i den här världen..?!

X bad ju till och med om ursäkt när du missförstod X's intentioner, som bara var goda, varför då göra så stor sak av det? alla får väl äta precis som dom vill, det är väl inte det X menar; X ville ju bara delge dig sina kunskaper utifrån en kostrådgivares synvinkel, OM du var intresserad, så det finns väl ingen anledning till att känna sig påhoppad för att någon frågar om man vill ha lite råd och tips?

men tydligen är det så hemskt och kränkande att någon ens frågar något sånt att man måste göra bort den personen totalt..

man kanske kan tänka lite på vem man attackerar och varför..?


OM Jag Hade VELAT  hänga ut eller göra bort X så hade jag kunnat Skrivit ut personens namn för länge sedan!

Men Visst, tyck att jag är ett svin gör det, jag skiter i vilket! Och än en gång: X fortsatte TROTS ATT JAG SA ATT JAG INTE VAR INTRESSERAD!! Det var därför jag blev irreterad och arg, så skrev jag AV MIG I MIN BLOGG!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det var inte min mening

att vara anonym vid tidigare inlägg.

Så feg är jag inte,men datorn

trasslade som du ser,därav två st.

2009-08-20 @ 16:27:15
Postat av: Zandra

jag vet mormor <3 ses snart!

2009-08-20 @ 16:44:40
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag har troligtvis inte somnat än.. hoho

2009-08-20 @ 18:22:22
Postat av: Anonym

Hej Zandra! Tänk att hemma hos mig har vi också svårt att sova. Kom att tänka på det nu när jag läste ditt inlägg. Kan det vara vädret månntro? Att det är på gång att bli höst? Jaja. Hoppas att du mår bra, grattis till lägenheten och stå på dig mot männsikor som X! Kram Sandra

2009-08-20 @ 18:32:21
Postat av: Anonym

självklart får man skriva vad man vill på sin egen blogg, men då får man ju förvänta sig reaktioner på det man skriver. och det är väl visst att "hänga ut" någon, man kan ju kolla vem X var på FB. så varför inte gå till den personen direkt, istället för att göra en sådan stor sak av det på internet!?!

2009-08-21 @ 11:23:00
Postat av: Zandra

X hade kunnat skrviit ett pivat meddelande till mig på fb ist för att skriva det där alla kunde se det. Det va till och med X som själv skrev att jag hade bloggat om det så där med har X "hängt ut" sig själv...

2009-08-21 @ 12:06:56
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

herre gud... uppenbarligen är detta med kost och kropp någon känsligt! visst var det klumpigt av x att uttrycka sig på detta viset öppet på fb MEN man behöver inte ta det som ett påhopp. desstå mer du reagerar på folks kommentarer desstå roligare tycker dom det är att fortsätta kritisera dig! även om det tar emot ge fan i att svara på folks inlägg som du anser är negativt så kommer dom så småning om att tröttna tro mig. mvh lotta smygläsare ;)

2009-08-21 @ 13:04:31
Postat av: Zandra

Jag skulle bara svara på det sista. Nu lämnar iaf jag detta! Ha en bra dag!

2009-08-21 @ 13:21:47
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nu måste även jag kommentera allt det där med X. Som jag uppfattar det har det inte med att göra om man är känslig (i detta fall du Zandra.) för påhopp om kropp o kost. det handlar ju helt enkelt om att vissa saker kan man hålla för sig själv. jag skulle inte heller vilja att ngn "påpekar" (för att vara mild) mina kostvanor och dieter m.m. Vad har andra människor med att göra vad man äter? Jag tycker att det var fult av X att skriva på det sättet. den personen har förmodligen dålig självkänsla efdtersom den måste picka på andra! /Sandra Gustafsson

2009-08-21 @ 13:29:53
Postat av: Mormor

Många som inte törs

underteckna sina åsikter.

2009-08-22 @ 12:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0