2 Augusti


Andra Augusti och solen skiner, japp!
Så har suttit och njutit av den och läst ut min bok.
Dax att sätta näsan i en ny snart med andra ord! :)

Igår blev det Pizza och bio med Sara. :)
Sommaren med Göran smög vi in och såg.
 (andra gången för Sara) så det var ju tur att hon tyckte om den. Det gjorde jag också :)



Alla i  huset sover, utom jag. Jätteskoj det ju. Eller, nää inte precis nej.
Till och med katterna och hunden sover. :P
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Saknar alla i skåne något otroligt.
Drömmer en del om dom just nu. Massa knasiga saker.
Men vi har som alltid, roligt på vägen!
Så som sagt.Underbara Ängla vänner. Ni är bäst och jag saknar er varje dag!!

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0