18 Augusti

En "rolig" lista.
(i brist på annat!)


DIN/DITT FÖRSTA:
operation: Dagis, Lekis?
piercing: hål i öronen.
sport: Bowling??
husdjur: Katten Molly
semester: Dalarna m mormor & morfar (iaf den första jag minns)
konsert: Moraträsk :)
kärlek: Nån Oskar på dagis, iaf vad mamma säger. fast jag tror han var mer kär i mig. Han ville iaf ta med mig hem!
(Jo så att, det ska börjas i tid!) Haha

JUST NU:

äter du: Inget. Åt nyss pasta med skinka och "gröna träd" sås
dricker du: Inget
ska du: Skriva klart det här antar jag
lyssnar du på: Sporten, som lillebror M tittar på ;)
väntar du på: Bättre tider...
tittar du på: dataskärmen.
har på du på dig: Trotsar vädret, sommar kläder på!

DIN FRAMTID:
barn: Ja,, Gärna
giftermål: Kan ju alltid hoppas. :)

karriär: Ok. ja, säg det

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: Lite av båda tack
kortare eller längre: Men det beror ju på vad det gäller!
snygg mage eller snygga armar: 50/50
busig eller lydig: Busig. :-)

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: jao, kan så vara
tappat bort glasögon/linser: Inte vad jag vet iaf
brutit ett ben: Nej.
rymt hemifrån: sa iaf att jag skulle flytta till Västland? när jag var arg som liten
röntgats: japps
krossat någons hjärta: Jag är rädd för det
nobbat någon (som haft känslor för dig): Ja, på gymnasiet.
gråtit när någon dött: O ja.

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: Nej. Möjligen attraktion vid första ögonkastet.
gud: Nej
mirakel: Ja.
aliens: Nä.
magi: Nä.
ett himmelrike: Det skulle vara bra.
tomten: Gör  inte alla det innert inne? :)
änglar: Absolut..!
transformers: Ehh,?

BLANDAT:
är du kär i någon? Nja.. tyvärr
önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, i min lägenhet såklart!
tycker andra att du är attraktiv? Jo men visst sörruni, otroligt va? :P
dricker du? Ja, gör nog alla, alc fritt iaf :)
använder du droger? Kaffe, och öl mm ibland
vilket schampo använder du? Olika
vilken parfym använder du? Gärna miss punk. doftat äppelkaka m vaniljsås..;-)
vad är du rädd för? HÄSTAR OCH GETINGAR!
gillar du att tvätta? Det vet jag inte precis, men det måste ju göras ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0