9 April


"Du är en inavlad skåning
 
Du har är kanske gift/ihop med någon som är skåning."

 Zandra Ellinor Runngren Roos:
 
Jaha, antar att 4år o massa skånska vänner gjort sitt. Viket glädjer mig, nu förstår jag språket! :P


...........................................................................................................................................................................

Käkade lite fil för en stund sedan, ganska gott.

När jag sedan gick ut i köket för att lämna ett glas till disken, så fann jag ett brev från försäkringskassan.
Förstår mig inte alltid på deras fina språk, att jag var återbetalningskyldig, det förstod jag. Men varför?
Frågade mamma min, då fick jag svaret. Dom har betalat ut för mkt,så Jag måste måste betala tillbaka.

"det är bara att se glad ut och betala" sa mamma.
Ja, det får jag väl. Men glad det e jag så fan heller!

Denna video hör ihop med "Skåne stycket" ovan :)



Puss

Kommentarer
Postat av: Fia

Glad Påsk Gumman! Puss & Kram :)

2009-04-09 @ 19:00:02
URL: http://tuffafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0