7 April


Hejhopp!
Ikväll är jag trött som en liten apa. Hur trötta dom nu kan vara vet jag ju iofs inte. Trött är jag iaf, riktigt trött!
Somnade gjorde jag nästan när fåglarna började sjunga sina morgon sånger. När är det, typ 4, 5?
Sen larmade mobilen vid 10.00 så kvart över gick man upp. Seg som sirap var jag. Men jag ville ut i solen. :)
Det gäller ju att ta vara på den, och jag hälsar den välkommen likt som en kär gammal vän som man saknat och är glad att se igen... :) Ja jag är en riktig sol och sommar människa, för er som missat det menar jag.. ;-) Jag njuter nu i fulla drag och känner mig sååå pigg och glad! Tänk så mycket lite sol kan göra hörreni, underbart inte sant??!! :)

Just nu lyssnar jag jag på Lasse i väntan på Andra avenyn. Efter det blir det nog att krypa till kojs. Kanske att jag läser en rad, om jag orkar. Hoppas jag får sova lite fler timmar inatt...Godnatt på er nu så hörs vi imorgon igen. :)

KRAAAM ♥ Zandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0