3,4,5 April


Hej på er! Solen har visst tagit semester idag. :( Men vilket väder vi haft i helgen! :)

Fredagens väder var ju underbart och som bekant satt jag i solen och läste i princip hela dagen. För sen när T kom så började även hon att läsa. Lite senare blev det SikpBo rundor innan så ska det låta som denna gång gästades av Sara Lövgren, Markus Fagervall, Tomas Järvheden och Shirley Clamp! Vilken höjdar omgång!!!

På Lördagen (ja, igår) gick jag och H ner på stan och njöt i solen. Jag köpte mig ett linne i läpparnas färg, röd. på vägen hem tog vi lite fina bilder som kommer i inlägget slut. :) Väl hemma tog jag en dusch och sedan åt vi lite innan det var dax att se Hyllningen till Heath Ledger (om Ledger fotfarande hade varit i livet skulle han fyllt 30) Så tv400 visade två av hans filmer (Two Hands och Candy) för att på så sätt hylla honom.

Idag har permon blivit vårstädad med dammsugaren och en trasa med diskmedel på. Så nu är den svart igen ;-)
Vad kvällen bjuder på får vi se men just nu sitter jag ju här. :)

Kram på er och ha en trevlig kväll! :)




Zandra Loves the Sun ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Enda dagen jag äntligen var ledig så regande det :( Hoppas att det fina vädret kommer igen och gärna en dag när jag inte jobbar heeeela dagen ;) Kram

2009-04-05 @ 21:13:21
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Mormor

Njut av solen i din

nypolerade Mercedes.

Kram

2009-04-06 @ 18:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0