27 April


Hej hej på er!
Så var det måndag igen..men hur har helgen varit? För min del ha den varit bra..är du en trogen läsare av min blogg så vet du som bekant att jag var ut med min Fialia i fredags! Till Joar gick vi.. Och jag måste säga, jag har inte ändrat åsikt. Jag tycker Hörnan är bättre än Joar, faktiskt. sen får folk säga va det vill. Men det var kul att träffa Fia iaf.. sen kom lite annat folk bla Rasmus kusin... och det var tur, annars hade vi nog haft ganska jätte tråkigt...





B1. Jag
B2. Fia
B3. Jag och min Fialia :)
B4. Jag, Rasmus kusin Jeppe och Fia
B5. Bandet KALLE BAAH


Resten av helgen blev lugna gatan..

Kommentarer
Postat av: Gk_Krill

Fredag slöade jag hemma, på Lördagen var jag med Unga-RBU o Bowlade o sen efter det var jag hos Ralle på fest o resten av kvällen + söndagen var ett STORT misslyckande.

2009-04-28 @ 14:08:18
URL: http://gkkrill.blogg.se/
Postat av: beccis

helgen va lugn veckan är inte lugn där emot

2009-04-28 @ 16:01:57
Postat av: Mormor

Söta ni är.

Du gjorde klänningen fin.

2009-04-29 @ 00:00:55
Postat av: Rasse "bror"

kul kväll antar jag.. nice att du träffade Jeppe ;)

2009-05-11 @ 17:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0