13 April






Nu över påsk har Rasmus varit hemma i stan. Så idag var han är och hälsade på.
Vi satt och snackade över en kopp kaffe och kikade på skojiga youtube klipp av olika slag. :)

(Nostalgi till 1000!)


(Martin Timell - Kasper 10 år)

Ja, jag vet klipp i massor i denna blogg nu, men äntligen vet jag ju hur man gör! Tack återigen Fia!
På tal om Fia, hon Skickade sms inatt från krogen. Min gamla kärlek var där! Mannen som jag var hopplöst förälskad i från 7-9an! Jag sprang på han nån dag före jul. Innan det var det nog 2, 3år sen jag såg han sist. Herregud, jag blev stum, han hade ju inte blivit fulare med åren om man säger så! ;-)
_____________________________________________________________________________________________________

Tidigare idag såg jag en kommentar från min kusin Erika. Så roligt att höra från henne!
Hon skrev att hon saknar mig och jag saknar henne oxå, verkligen!
Hoppas jag kan ta mig till Gotland och hälsa på snart alltså! :)


_________________________________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Den 17- 28 maj kommer jag till enköping ;) Så du vet :P

2009-04-13 @ 18:34:58
URL: http://aanniiee.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!



Är du intresserad av att vara ung för evigt?



Tycker du att vi ska besegra åldrandet så att människor får leva så länge de själva vill?



Jag skriver om åldrandeproblemet och om hur vi ska göra för att få bukt med den gråa massförintelsen och skapa en evig sommar av ungdomlig hälsa.



Kolla in min blogg!



Trevlig kväll!



http://victorbjoerk.blogg.se

2009-04-13 @ 18:40:35
Postat av: Daniel

Härligt!



Bästa gång e jag med på youtube kväll!

2009-04-13 @ 19:10:23
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Mormor

Vilka "goa" tjejer!

Tack Zandra för god

äppelpaj.

2009-04-13 @ 19:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0