Tur


 


Jag hade svårt att sova igår så jag ringde en skånsk vän, det var tur!
För som jag sa i mitt förra inlägg skulle jag ju se sarek idag på morgon.
Så jag ställde jag kl på 7.00 eftersom jag trodde nyhetsmorgon började då, och sen ringde jag min vän Krille.
vi pratade en stund, sen sa jag att jag skulle försöka sova en stund innan min klocka skulle ringa för att väcka mig, Krille är då så snäll att han kollar upp exakt  tiderna då Sarek skulle vara med i programet. 06.24 var första klockslaget så då va det bara att ställa om klockan, från 7.00 till 6.00, bra tänkte jag och somnade en stund.. Vaknar av mig själv 06.04.. vad tänker jag, varför har inte klockan ringt? och är glad att jag vaknade när jag gjorde, för klockan ringde 06.30 ist för 06.00! och hade jag vaknat då så hade jag ju missat Sarek när de sjöng så vackert!

(Bild:Tv 4)

Och blödig som jag är försökte jag förgäves hålla tillbaka tårarna när jag hörde Zaras stämma, det gick bara inte!

Hon är så himla duktig, och jag beundrar henne på alla tänkbara sätt. Hon är en fin människa! Och dessutom saknar jag henne och hennes familj nåt otroligt! När jag nu oxå vet att dom är bara 8 mil ifrån mig.. så känns det mer, typ som jag vågar känna på nåt vis liksom, Jag önskar att jag kunde kramat om mina vänner, precis just NU!


Ni andra då, såg ni oxå Sarek imorse?


 


Kommentarer
Postat av: Annika

Bor de här nu eller är de bara på besök 8 mil bort?

2008-09-03 @ 20:01:00
Postat av: Zandra

De är bara på besök...

2008-09-03 @ 21:07:01
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Gk_Krill

jag somnade 06:05 så missade tyvärr det

2008-09-03 @ 23:58:01
URL: http://gkkrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0