ÄNTLIGEN...

(Som Gert fyllking skulle sagt ;)...
Kom jag iväg till simhallen för att simma lite. och gud såå skönt det var! Har vekligen saknat det! Jag älskar vatten, alltid gjort jag är mer under än över och jag lever verkligen upp till mitt stjärntecken, vattumannen. Badade även lite ångbastu, det var himla skönt faktiskt. Har inte gjort det innan, men någon gång ska alltid vara den första. Blir att göra ett återbesök dit på måndag. :)



Jag är himla trött nu. Men det känns okej just idag. För idag har jag gjort något bra. Jag har simmat och mått bra.
Jag är bästa vän med vattnet. I vattnet blir jag fri. Vatten. jag älskar vatten!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Så trevligt- vatten gillar jag med. Å varm bastu efteråt. That's life!!

2008-10-15 @ 11:54:42
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0