Vår sång, vår kärleksmelodi



 

Vår sång, vår kärleksmelodi


Jag såg en ängel, de var du

Kom, kom, kom låt oss älska

Medans måsarna sjunger en sång

Vår kärleksmelodi

Det kommer alltid vara vi

Åhhh

Vad jag älskar en sång

Vår kärleksmelodi

För mig så finns bara du

Tiden går men minnena med dig består

Låt oss få vara bara du och jag

Du min och jag din


Jag såg en ängel, de var du

Kom, kom, kom låt oss älska

Medans måsarna sjunger en sång

Vår kärleksmelodi

Tiden går men minnena med dig består

Låt oss få vara bara du och jag

Du min och jag din

Det kommer alltid vara vi

Åhhh

Vad jag älskar en sång

Vår kärleksmelodi

För mig så finns bara du

Åhhh

Kom, kom, kom låt oss minnas en sång

Din och min

Vår kärleksmelodi

  

Text: Zandra Roos

Datum: den 13 november 2006


Kommentarer
Postat av: Gk_Krill

Mycket fin men jag känner igen den nästan från en skåne-påg.

2008-06-03 @ 01:27:59
URL: http://gkkrill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0