Valborg - Vad gjorde du?




Mormor och Morfar var här och grillade lite tillsammans med mig, Mamma, Matte och Julia. Liten skara var vi och som tur var en trevlig sådan :=) Och visst blev det Cider och lite vin till den goda maten. Annars var kvällen väldigt lugn och trivsam, skippade brasa tjafset i år och la mig ganska tidigt... ringde mina skånska vänner och snacka med dom en stund, de festade på för fullt och hade skoj :P Men de sa även att de saknade mig, och jag saknar dom så sjukt mkt... tur att jag börjat planera en resa ner till dom under kristianstadagarna så smått, ska bli sååå skoj!

Annars är det ju 1 maj idag, har du gått nått 1 maj tåg?

Kommentarer
Postat av: Gk_Krill

Nej kom inte på någon bra anledning

2008-05-03 @ 17:13:52
URL: http://gkkrill.blogg.se
Postat av: Jacob C

jag kommer också ner till kristianstadsdagarna:D

2008-05-05 @ 15:26:51
Postat av: Zandra

Jacob: Vad skoj! Då ses vi kanske då :D

2008-05-05 @ 17:16:09
URL: http://permozandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0