Så sjukt dålig på att blogga...




Har inte bloggat på så länge att det nästan e pinsamt.! Måste bättra mig!
Men vad har hänt sedan sist?
(kommer väl ihåg nån i innan helgen bara men men)

Ons: Möte me ev sommar vikarier - en fast då en sagt upp sig
Tor: tog en tripp ock köpte mig en ny fin kjol
Fre: Fick mina pengar, Äntligen! verkligen inte en dag för tidigt
(då jag väntat lite mer än 1 år)
Fre och lör kväll: god dricka och dans till mk2
(riktigt jäkla kul!!)
Bilder kommer

Nu bär de av mot tv:en och andra avenyn!

Puss o kram ;=)


Kommentarer
Postat av: Anders Thunell

Ja de e visst fler än jag som inte haft så mycket tid att blogga ;) hoppas de gick bra med sommar assarna... kram//Anders

2008-05-12 @ 09:02:06
URL: http://www.oObigboiOo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0